Öncelikle merhaba hamisler 😊
Bir arkadaşımın derdini paylaşmak istiyorum sizinle arkadaşım 29+4 haftalik hamile fakat doktor sürekli amniyon sıvısının az olduğunu söylüyor kız 3 litre su içiyor çok dikkat ediyor ama bir türlü düzelmedi neden olduğu hakkındada sebep bulamadılar böyle olupda düzene sokan varmı acaba neler yaptınız amniyon sıvısı icin bi yardımcı olursanız çok sevinirim kızlar 🙏😊