UrasEgeninannesi Bende 114 kilo ile hamile kaldım 🙈 Şanslıyız ki orantılı kilodayız boyum 170 olduğu için. Şu an 12+6 haftalığım. Bulantı ve kusmalarım olmadığı halde 4 kilo verdim.
Doktorum bana 140 kilo hamile kalan bayandan bahsetti hamileliği boyunca 20 kilo vermiş sadece sağlıklı beslenerek. Aşırı motive oldum.
Ultrasona gelince.. evet 8. Haftama kadar alttan baktılar, göbişten göremedi keseyi 🙈 merak ettim, çünkü haftaya ikili tarama testi olacağım.. artık herhalde ultrasonda görülür mü diye 😜