Selam güzel anneler ☺ Ben 15. Haftamdayım dün doktor kontrolünde o kadar heyecanlıydım ki bir de doğumgünümde bir sürpriz yapar bebişim dedim. İlk siyah beyaz ultrasonda göremedik doktor 4 boyutluya yönlendirdi ve net bir şekilde erkek olduğunu gördük. Bulut’um geliyor 💙👼🏻 Sizle paylaşmak istedim. Cinsiyet öğrenen anneler nedir bebeklerin cinsiyeti kaçıncı haftada öğrendiniz? Herşeyden önce tabii ki sağlıklı olsunlar allah hepimizin kucağına sağlıkla almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻