Evde düşük yapıyorum çarsamba hafif kanamam vardı bugüne kadar birşey hissetmedim ama bugün krampla birlikte gelen agrım oluyor.midemde ara ara bulanıyor kanama rengide koyulaştı.sıcak su torbası koydum karnıma.başka önerisi olan var mı.agrı kesici içsem mi acaba