dün 36+0 da ilk defa nst ye girdim
Benim bebeğim zaten 2 aydır 2 hafta ilerde hep bu arada. Nst de doktor bebeğin nabzının üst sınırda çıktığını söyledi ama benim tansiyonum hep normal. Yarın idrar testi yapılacak ve tekrar nst ye gireceğim.
Nst bağlanınca oğlum çok rahatsız oldu çok hareket etti. Bence o yüzden öyle oldu ama o kadar tecrübesizim ki korkuyorum dünden beri. Bir doktor şekerden uzak dur der diğeri de tuzu kes dedi dün.
15 mayıs gibi sezeryan olacağım.
Sancım da çıktı biraz nst de, sancım da oluyor hissediyorum. Vajinada hep bir ağrı da var.
Ya şaşırdım iyice tüm bunlar normal şeyler mi yoksa korkmalı mıyım? :((