Eliff22 Merhaba kızlar 29-30 haftalık olanlar bu haftalarda nasıl besleniyorsunuz ben hiç kendimi besleyemiyorum yeterince bebegimm gelişmicek diye üzülüyorum 😏
rabiamglkc Ben ev yemekleriyle besleniyorum dışardan çok nadir besleniyorum canım çok isterse onun dışında meyve tüketiyorum elimden geleni yapmaya çalışıyorum sadece süt tüketmiyorum ona da başlarım umarım 🙈 her sabah yumurta mutlaka tüketiyorum
Nihanozturk rabiamglkc of bende hergün yumurta yemekten bıktım ve bugün yemedim😄 sütü günde 1bardak içiyorum onunda az geldigini düşünüyorum ama fazlası olmuyo🤷🏻♀️
rabiamglkc Nihanozturk ben yumurta birde sevmezdim sözde 😝 daha düzenli süt içme aşamasına geçemiyorum sanki bu yaşıma kadar beslenmemişim gibi birşeyler yediriyorlar inan süte yer kalmıyor 🙈