Degisken En güzel kremi kullanıyordum ben şimdi adını hatırlamıyorum 6 yıl oldu.. son ayımda tüm karnım çatladı. İkinci bebek de sadece cildim kurumasın diye bebe yağı sürüyorum. Çünkü daha fazla çatlayamam diye düşünüyorum🙄🙄🙈
Zynq ozgetunak kayısı, kakao, tatlı badem ve susam yağını aynı ölçüde karıştırdım, çok az da hakiki zeytinyağı ekledim. 29. haftadayım tüylenme yapmadı. Son aya kadar her gün son ay günde 2 kere kullan dediler. Arkadaşlarım çok önerdi, umarım işe yarar.
ozgetunak Şimdi aldım arkadaşlar bio oil aldım 125 mg 85 tl olarak hem nemlendırıcı hem catlak ıcın kullanıcam ayrıca hındıstan cevızı yagı aldım ve gunes ıcınde roc gunes kremını aldım.