Alışveriş için çok erken,cinsiyet ile ilgili değil demek istediğim,dünyanın bin türlü hali var caNım...25.haftadan önce çok bisey almamaya çalış.ben ne bileyim kendim korktuğum için iki cocugundada böyle yaptım,hep bi korkum oldu ya bisey olurda aligim eşyalar kalırsa ben nasıl bakarım onlara diye😢saçma geliyor olabilir tabu ana benim kendi fikrim bu,Allah yavrularımızı kucagimiza almayı nasip etsin inşallah...bu arada 12.haftamda kız dedi doktorum..28.haftadayim hala kız çok şükür🙏🙌😘😘d