Kızlar yarın sabah 9da randevum var. 21 gün gecikme yaşıyorum elimde hiç test kalmadığı için yapamadim ilk 4 5 gün gecikmede yapmıştım negatifti. Biraz da son birkaç adetim artık böyle 45 50 günde bir olmaya başladı o yüzden bu kadar bekledim acaba gecikme mi yoksa döngü mu bu şekilde artık diye? Adet olacakmışım gibi sürekli sancılarım var😐 benim için dua edin yarın güzel bir haber alayım lütfen dualarınız da yer verin 🕊🕊💗💗💗