Benimde 24. hafta itibariyle yanmaya başladı. Şimdi 27 deyim. Bir kaç yudum süt içmek bi süreliğine de olsa iyi geliyor. Salçalı şeyler çay kahve hamur işleri bunları yememeye çalışıyorum yanma olduğu günler. Bazen su bile içemiyorum Geceleride iki yastıkla uyumaya başladım yoksa uyurken bile yanıyordu artik. Yastığın baya faydasi oluyor.