Kızlar merhaba ayın 20 sinde yumurtlama günümdü eşimle birlikte ondan bir gün öncesini ve sonrasındaki 5 günü değerlendirdik adetime 3 gün kaldı ve az önce lavaboya gittiğimde ufak bi leke düştü sizde de böyle olup hamile olan oldu mu yoksa adet belirtisi midir