Ehnr Benim de 1 Hafta sürdü sonra geçti ama bu defa da farklı düşünceler var amannn doğurama kadar rahat yok. Ben zaten panik atak hastasiyim ilaç kullanıyordum hamilelikten önce onun da etkisi olduğunu düşünüyorum. Kafani da git hiç düşünme kötü şeyleri diyeceğim de insanın elinde değil ben geçen kendi doktoruma söyledim şöyle şöyle düşünceler var kafamda bebek iyi ki sağlıklı mi diye düşünüyorum hep kötü senaryolar geçiyor kafamdan dedim ilaç kullanabilirsin gebelerin kullanabildiği ilaçlar da var dedi de 3 ayim kalmış dayanırım galiba dedim.