Merhabalar🙋♀️Ben de geçen hafta bu konuyu doktorumla konuştum. Virüs salgını olan bu günlerde epidurali tavsiye ederim dedi. Genel anestezi çünkü dolaylı olarak akciğerlerle ilgili işlem oluyor, boğazına nefes alabilmen için entübasyon tüpü falan yerleştiriliyormuş. Kararı bana bıraktı. Ben kararsızım hala. Doğum bayramdan sonra olacak inşallah.