hilal_yener Ya benim bugün bebiş tek bi tarafa topluyo kendini sem sert oluyo 35+6 haftalık hamileyim ağrır gibi oluyo böyle karnım sancı böyle birşeymi yalancı sancı acaba
Nesizade05 hilal_yener ben 32. Haftama girdim bende de oluyor nst çektikler sancı çıkmadı doktor yalancı sancı olabilir bi de bebek büyüyor yer ediniyor kendine olur öyle dedi
Eken hilal_yener evet canım benim de oluyor yalancı sancı benim ağrımıyor ama toparlanıp iyice gerdiriyor karnımı
NisaMomy hilal_yener Benimde öyle oluyor canım ama benim komple karnım sertleşiyor ve ağrır gibi oluyor.yalancı sancı diyolla 🤣
Ngngng hilal_yener bende 35+6yım bugün karın sancım ve bel ağrım var. Geçenlerde de vardı biraz nst sancı çıkmamıştı. İnşallah bu da yalancı olandır😀 benim 38+2de sezaryen o zamandan önce gelmesinden korkuyorum
NisaMomy hilal_yener 34w5 😊 azcık daha dursunlar bence, ayy şu korona pisliği bitseydide rahat rahat kafayla doğumlarımızı yapsaydık🥺🤦♀️
hilal_yener NisaMomy ben özelde yapıcam şuan pandemi hastası falan yok gittiğim hastane pandemi hastanesi ama koronalı yokmuş doktorum öyle diyor 🙆🏻♀️
NisaMomy hilal_yener bende özelde yapacam banada yok dedi ama ne olur ne olmaz insan yinede güvenmiyor🥺🙈
Gizem_ozan0909 hilal_yener canım bizde 33 haftalik olduk 2 günden beri benim aynu şikayetim var karnın acayip sert toplantı ve şancı gibi oluyor ne olduğunu çözemedim bur türlü
Cydcyd 26 haftalık hamileyiö benimde karnımın bi yerine toplanıyor resmen baskı yapıyor oraya sertleşiyor🙄 erken mi acaba benim