Kızlar 18 günlük anneyim sezeryanla doğum yaptım biraz göbeğim kaldı Eczaneden korse aldım ama tam sıkmıyor ilk günlerde kullandım şimdi şişliğim ağrılarım geçtiği için rahatsız ediyor yatarken falan bel inceltici korse almak istiyorum yamuna korse öneriyorlar ama 200 tl veremem daha uygun fiyata korse önerirmisiniz