Ilkhamilelik cnm umut vermek istemem sana herşeyın hayırlısı öncelikle ben 2 kere dış gebelik yasadım .benm ılk yaptrdıgım test le 2. Test arasında düşüş vardı ilk testim 181 di sonrası 150 oldu bende lekelenme olmadı doktor direk düşük başlıgcak kanama bekle o senin adet kanaman olucak dedı .öylede oldu 2 düşüğümde