Hayırlı akşamlar Kızlar. Benmde bir sorum olacak. Öncelikle hepimiz sağlıcakla alalım kucaklarımıza inş. Ben adetimin ilk geciktiği gün kan verdim ve beta 620 ddi doktor 2 3 haftalık gözüküyor ddi. İkiz gebelik olabilir mi 2 3 hafta için beta yüksek değil mi ? Sonrasında daha hastaneye gitmedim o yzden fikrinizi almak istedim şimdiden teşekkr ederim 😍