Bnimde bi kizim olacak inshallah. Bendede sivilceler hamileligimin basinda cikmaya basladi ve yarin 39 haftalik olacaz. Sag sol omuzlarimdw basladi asagiya dogru ilerledi. Sonra on taraftan dosumde cikti ufak tefek. Yuzumdede kizariklik cikti agzimin etrafinda halka seklinde. Doktor hormonlarla alakali dogumdan sonra gecmesi lazim dedi. Bakacaz artik makyajla idare ediyoz