Tugbaaa 28+3 olduk ama su zamanlarda yurudugumde kasiklarim agriyor cok biraz is yapunca sertlesiyor kasiklarim en son gittigimde karnim cok sertlesmisti kizdi doktorum niye dikkat etmiyorsun diye normalmi bu agrilar suzdede oluyormu acaba
Obsesifk Tugbaaa doktorun kızdığına göre bormal değil dikkat edicen çok yürümiceksin çok iş yapmıcaksın
Ahmedinannesi Tugbaaa ben üst üste birkaç kez çok yürüdüm ve bebeğim aşağıya indi şuanda doktor bütün aktivitelerimi yasakladı bu yüzden.Herkeste yürüyüş iyi olmuyor demekki.😕
Nurem Tugbaaa Benimde karnım çok sertleşiyor özellikle yürüdüğümde ve iş yaptığımda. Neden oluyormuş ki neden kızdı doktorum neye dikkat etmemiz gerekiyor Muş ki ☺
Tugbaaa Obsesifk cok rahat gecirdim su ana kadar simdi asagida gibi hissediyorum evdede tek olunca mecbur is yapiliyor
ErsiNuray Bnmde oyle agrim oluyor yürürken karnim sertlesyor is yaptktan sonra. Sık sık dinlenyorm o yuzden ve henüz 22 haftalgm
Tugbaaa ErsiNuray senin daha kucuk daha rahattim ben o zamnlar sende dikkat et bana fitil seklinde progestan verdi doktor
Obsesifk Tugbaaa baya aşağıda demek ki iş yapmadan kastım zorlama yani bebeğin iyiliği için bırak gerekirse pis kalsın 28. Haftada doğmasından iyidir
Tugbaaa Ahmedinannesi evet bende oyle dusunuyorum zayifim bide ben anca 55 kilo oldum kalca agrisida cekiyorum gece yatinca su iki ay gelip gecer insallah
ErsiNuray Tugbaaa sıcaklarda bslado nasl gececek zaman bilmyorm canm bakalm cok rahatsz olursam soylerm dr.
Tugbaaa Nurem erken dogum riski oluyormus o zaman detaylidada esi asagidaydi benim o yuzden heralde kasiklarim agriyor sertlesiyor benimde iste
Tugbaaa Obsesifk oyle yapiyorum su an bisey yapinca oturup dinleniyorum yapack bisey yok korkuyorum erken gelir diye
Nurem Tugbaaa ay Allah korusun. Ben hiç doktora bunu sorma gereği duymadım ilk kontrolde sormam lazım.
Obsesifk Tugbaaa çünkü bak ben 34 bitti 35e girdim hiç dediğin gibi bişey yaşamadım şuanda da hatta alışverişe gidiyorum sen tedbirini al takdir allahtan
Tugbaaa Obsesifk normal degil demekki anlatiyorsun bazilarina normal normal diyorlar millet rahat yuruyor benim agriyor yani nesi normal dimi alacaklarim da bitmedi mecbur cikiyorum😣
Obsesifk Tugbaaa aynen ondan herkesi dinlememek lazıö bide yürü yürü diyor bilende bilmeyende onada ayrı gıcığım ya erkekler bile diyor bol bol yürü ya sen ne biliyosunda konuşuyorsun ? İnternetten al canım ebebekten falan çok zorlama kendini
Tugbaaa Obsesifk emin olamiyorumki internetten alinca kisa mesafe yuruyebilecegim yerlere gidiyorum herkes doktor zaten hic sorma yani diyorum bu suni sanciyi erkeklere vermek lazim bakalim ne kadar dayanabilecekler