Merhaba bende suan 15+0 pazartesi idrarda enfeksiyon cıktı akıntılarımda vardı doktorm antibiyotik yazdı 5 gündür kullanıyorum iyi geldi ondan önce kasıklarım rahmim karnım hep agrıodu enfeksiyon tedavi edilmesi gereken birsy cok su içmekle de olmuo normalde ben 2 lt su içerdim suan daha cok iÇiyorum önemsenmesi gereken bir konu bu arkadaslar