Arkadaslar bn 20 haftalik hamileyim doktorum bana bu son konturulumde bebegin kafasi asagi pozisyonda ama kordon bogazinda degil cok skr dedi peki asagida olmasi bi tehlike tesvik ediyormu yani hareketlerinide asagida hissediyorum gobegimin altinda sirt ustu uzaninca yukarda ama birz ayaga klkinca yine ayni nasil yapmaliyim