aniii canım benim tercihim de doona.kullanan yakın arkadaşlarım var ve hepsi deli memnun. uzun süreli bi bebek arabası değil ama o gördüğümüz hantal travel sistemler de uzun süreli değil illa baston tarzına geçiliyo o yüzden ilk tercihim doona sonra hamilton x1’e geçicem ben.