SevgiSungur Bebeğim yukarda solda sağda oluyor yani her yerde hissediyorum ama bazen alt tarafımda atıyor ve bu beni rahatsız ediyor atarken normal mi acaba haftaya doktoruma da sorucam ama aynısını yaşayan var mı
busra123 SevgiSungur bende 27+1 deyim aynısı oluyor. Özellikle alttaki vuruşlarını daha kuvvetli hissediyorum. Ama normalmiş panik yapmanıza gerek yok