Merhaba ben dun sabah uyandigimda iki tane test yapdim ikiside pozitiv cikti. Amma bir cizgi silik. Bana burdaki hanimlar sagholsun soylediki hamile ola bilirsin. Ovulasiyon gunume 3 gun var. sadece endisheleniyorum sistit var. Sizce normalmi bu? Ve hamile ola bilirmiyim?