32 hafta 3 günlük hamileyim dün kontrolde doktorum karın çevresinin 35 haftalık kilosunun da 2.300 olduğunu böyle ilerlerse normal doğum yapamayacağımı söyledi 1 ayda 2.5 kilo aldım en fazla 1.5 almalısın diye de uyardı 🤦🏻♀️ Bu durumu yaşayıp Normal doğum yapan var mı aranızda ?