BegummKaya27 4+3 haftalık hamileyim ve hala adet olacakmışım gibi sancılarım oluyor. Ne zamana kadar olacak bu durum. Normal mi?
Tugce5234 BegummKaya27 hayırlı olsunnn bende 5+1 deyim hiç belirtim yok biraz da tedirgin oluyorum o yuzden
BegummKaya27 Tugce5234 kanamam yok çok şükür ama ara ara sancılarım oluyor. Teredütte kaldım . Çarşamba günü keseye bakmaya gidicem. Hayırlısı olsun