Burada normal Doğum hikayeleri okuyarak kendimi normal doğuma hazırladım hanımlar sonunda benimde hikayemi yazmamin vakti geldi sağ salim kucagima aldim evladımı cok şükür 🙏🏽 hamileliğim cok güzel cok rahat geçti hep hareket halindeydim bol yürüyüşler ev temizliği vs hiç bugünde yatıyım demedim 27.04 Pazartesi günü kontrolum vardı hersey normaldi çatı muayenesi oldum 3 cm açıklığım vardı doktorum eve gönderdi kanama suyun vs gelirse gel dedi eve geldim çatı muaynesi arkasından lekelenmem ve kanama oldu normalmiş aslında ama kanama ertesi günde devam edince tekrar gittim hastaneye tekrar alttan muayene ettiler acilmam 5 cm olmuş yatış verdiler suni sancı vermeye başladılar tabi bendede bi korku heyecan basıma ne gelecek diye düşünüyorum 🤔 saat 16.30 da sancı verilmeye başlandı saat bası nerdeyse açılmamı kontrol ettiler ve hızlı ilerlediğini söylediler saatte 1 cm acilmam oluyodu cok şükür akşam saat 21:45 de oğlum kucagimdaydi sancı cok zordu heleki nst ye bağlı olarak çekmek cok zordu ama sonunda bütün acılarım geçti gitti korkmayın ben normal dogurduysam herkes yapabilir Rabbim herkesin sağ salim evladını kucağına almasını nasip etsin