Minikmucizemm19 canım her şeyi kullanıyorum vazelin bebe yağı lierac ve nemlendirici krem çok şükür karnımda hiç çatlak yok ama yan bölgelerim çatladı🙄vazelini bilmiyrm zararlımı ben dönüşümlü kullanıyorum hepsini o yuzden çok sürmemiş oluyorum.29+3 olduk