Esraduzz ben ilk gebeliğimde boş gebelik yaşadım . Kürtaj İçin 2 hap verdi doktorum , gece 12 de birini içtim , diğerini vajinadan aldım . Sabah 8 de kürtajım vardı girmeden düşürmeye başladım zaten . Sonra sadece rahmin içimi temizledi doktor . Bu yöntem ilerde olacak gebelikte soru. Yaşamanı engellermiş. 2 sene kendi isteğimle bekledim . Şimdi 19+2 deyim rabbim yardımcınız olsu. Zor bir ruhsal süreç . Ama eşinize daha sıkı sarılarak atlabilirsiniz. O zaman ki en büyük avuntum kalbi canı olmadan kaybetmekti .