mrwaslan Canım öncelikle senin adına gerçekten çok Sevindim. Tam ümidini kestiğin anda Rabbim bir mucize gönderiyor. Hayırla, sağlıkla al kucağına İnşaAllah. Hiçbir belirti yok demişsin ya her gebelik bir değildir. Benim bu 3. Gebeliğim ancak ilk bebeğim olacak. Her biri farklıydı. Bu seferkinde ne göğüs hassasiyeti, ne kasık ağrısı, ne akıntı hiç birşey yoktu. Ama deli gibi istediğim için her ay duramıyor test yapıyordum. 5 gün önce test yaptım çok soluk 2. Çizgi çıktı. Heyecanla hastaneye kan testine gittim sonuç negatif.. çok üzüldüm üzerine tam 2 kere daha test yaptım farklı markalardan ve yine çift çizgi. Ancak doktorum kanda çıkmadıysa yoktur demişti. Fakat mucize gibi hamd olsun hamileyim. Diyeceğim o ki illa bir belirtiye gerek yok. Bol bol dua et Rabbim sağlıkla kavuştur bizi diye. Allahım Salih ve Saliha evlatlar nasip etsin cümlemize. Tekrardan gözün aydın.. sadece çok dikkat et yemene içmene, hareketlerine, 5 kg luk su bidonunu dahi kaldırma, uzanma en ufak yerde olsa. Sevgiler.