Evet kızlar yarın tam 41+0 oluyoruz ama hala ne bir açılma ne bir sancı ne bir dogum belirtisi var 🙁 aslında dün yatiracakti doktor ama seni yukarıda çok bekletirler bari çarşambaya kadar bekleyelim dedi ama hala kendimi çok iyi hissediyorum tek bir yerim bile agrimiyor insan bi yeri agrimiyor diye üzülür mu malesef ben üzülür oldum . Çok istiyordum kızımın kendi sancimla doğmasını ama nasip değilmiş ne yapalım . Daha 20 yaşındayım ve ilk bebeğim olacağı için suni sancı hiç istememiştim çünkü kötü bir tecrübe edinmek istemiyorum .1 sene vajinusmusla uğraşıp hala tam üzerinden atamamisken yarın neler olacak diye düşünmekten delirecegim 🙁 çok ama çok dualariniza ihtiyacım var 🙏