Aysenuryk Mntpl 140 ın altında olması gerekir diye biliyorum, tum degerler 140 ın altında iyi gibi duruyor 🤗
hunilimom Mntpl normalde 1.saat şekeri yüksek olur 2.saat düşer yada yüksek kalır burda şeker var yok belli olur sizin tam tersi olmuş ama dikkat ederseniz yediklerinize çoksa riskli değil
Mntpl İçtikten sonra tansiyonum falan düşmüştü biraz kötü etmişti onun da etkisi olabilir belki, teşekkür ederim 😊