Gavisgon yaramıyor mu şaşırdım şu an . Kendimi bildim bileli reflüm var . Hamileyim daha kotu olurum diye korkuyordum ama olmadım şükür . Gün içinde yedikleriniz gece nefes borunuza asit kaçmasına sebep olur . Çiğ soğan sarımsak özellikle yemeyin , yağlı asitli şeyler de 👎🏾 . Gavisgonu sabah aç karnına için . Gün içinde çok aç kalmadan yemek yiyin . Çünkü aciktikca mide asidiniz artar . Sakız çiğnemek de iyi değildir . Sorularıniz olursa burdayım 🌼 geçmiş olsun