Kursadbudak Sevgili anne ve anne adayları,ayaklarınızda yada bir tık yukarısı bileklerinizde ödem var mı?Kaçıncı haftada bu durum ortaya çıkmaya başlıyor?Rahatlatmak amaçlı ne yapıyorsunuz?
Saripapatya Kursadbudak tuzlu ve tatlı ürünlerini yemeyin son zamanlarda az bile yense hemen şişiyor benim hala öyle zonkluyor şiştikçe
Esra_aciyan 32 haftadayım yeni yeni ödem olmaya başladı özellikle ayak ve alt bacaklarımda ama napıcagımı sasırdım bol bol su içiyorum insallah ilerlemez
Lal 36 haftalığım ödem olmayan yerim yok balon gibi oldum. Bol su için ayaklarınızı havada tutun, tuzu kesin, bacaklarınızı ayaklarınızı sıkacak çorap vs. Giymeyin. Gevşek olsun ki dolaşım zor olmasın. Bana tavsiyeler bunlardı hem dr hem ebelerin