Ankakusu35 Kızlar merhaba; 19+5 günlük hamileyim geçen haftadan beri bebeğim çok hareketliydi bütün gün ve geceleri hareketlerini hissediyordum ama iki gündür hareketleri çok azaldı dün akşamdan beri sadece iki kere tekme attı normal mi sizce
Elizzz Ankakusu35 canim benimde oyleydi korkma panik yapma uyku duzeni oluşturuyor bu haftalarda bebekler kilo almaya basladiklari icin gayet normal istersen bir cikolata ye sol tarafina yat dinle hareketlerini icin rahat degilse saglik ocagina yada hastanen ozelse doktoruna yaz ama korkma dedim ya benimde oyleydi😊
Serzeyyyy Ankakusu35 28. Haftaya kadar bebeklerin hareketleri değişebilirmiş yani bi hareketli olup bi gün daha seyrek olabilirmiş. Gün içinde yine hissediyorsaniz rahat olun. Haftanız daha çok değil çünkü benim 20. Haftada hissetmiştim sonrasında nadir hissettim. Şu an 34+6 olduk şükür bazen benim oğlum bile hareketli olmuyor. Içıni ferah tut inşallah sağ salim kucağınıza da alirsniz 💕
pera_ Ankakusu35 beni günde bir pıt etmesi bile rahatlatıyor bence korkma az da olsa hareket ediyorsa birşey olmaz Allah’ın izniyle hem bu haftalarda böyle olması normaldir diye düşünüyorum
Ankakusu35 Elizzz salı günü doktora gidicem artık bekleyim şimdi iki tane daha attı içim rahatladı çok teşekkür ederim rabbim hepimizin evlatlarını korusun
Mineberna Ankakusu35 bende 24 haftalık hamileyim 2 hafta öncesine kadar aşırı haraketliydi bu hafta sadece uyurken hissediyorum tek tük normal çünkü hızlı bir şekilde büyüyor ve ağırlaşıyor bu yüzden sürekli uyuyorlar 😍