DamlaNur29 Mutlu_hamis her hamilelik bir olmaz ama 2 trimister genelde cok rahat geçiyor derler bazıları öyle galiba benim ara ara agrılarım oluyo bel pelvik agrı magnezyum kullanıyrm bazen oda fayda etmiyor
_aysenur Mutlu_hamis Canım bünyeye göre değişiyor elbette ama ben 20 ve 30 haftalar arası çok çok iyiydim kilo almadım karnım şişmedi yeme içmem normaldi hareketlerim gezmelerim çok güzeldi nolduysa 30 da başlıyor tadını çıkar o zamana kadar 😂
mmmeltemmm Mutlu_hamis bende umutla bekliuodum 14+2 yiz artık sürekli yatmaktan bulantidan bıktım hareket etmek istiyorum karnım çıkmadı ne zaman çıkar aceba daha kiloda almadım 😁
Arapgelin Mutlu_hamis bende yeni başlayan bişey olmadı 😂bana da 2. Trimester hamileliğin balayısı demişlerdi ama ne baş ağrım ne mide bulantım ne halsizliğim hiç geçmedi
_aysenur mmmeltemmm Kız o karnın çıkınca hayatın değişecek keyfini çıkar bende çok hevesliydim karnım büyüsün diyodum 25 de bile avuç kadar çıkmıştı sonra çıktı mi tüm hareketlerini yatmanı kalkmanı yemeni içmeni etkiliyor 😂
Busra19 Mutlu_hamis ikili taramada yüksek ihtimal erkek demişti haftaya tekrar gidicez o zaman kesinleşir herhalde