Kubra_s Dünden beri elim kolum bazen ayaklarım karnımda kaşıntı oluşuyor böyle bir durumu yaşayan varmı
seda1anne Kubra_s bende de var 2 haftadır 31 haftalık hamileyiö , kaşımaktan yara oldu doktor tahlil yaptı bişey çıkmadı cildiyeye git istersen dedi 😢🤷🏼♀️
Semam Kubra_s Aynı şeyi yaşıyorum 15. Haftadan beri karaciğer enzimlerine ve safra asidine baktır canim benim enzimlerim ve safra asidim yüksek çıktı ilaç başlattı doktor 1.5 ay felan rahat ettim ama Şimdi 29+4 oldum ara ara yine başladı 😐
Kadriye42 Özellikle gece yatarken elim kolum çok kaşınıyor benimde acaba alerjik bisi mi ne bilemedim bende kasimaktan uyuyamiyorum 🙆♀️
Kubra_s Semam geçmiş olsun canım benim bende ondan korkuyorum 35 haftalığım şu bir iki hafta geçsede rahat etsem diyorum
Kadriye42 Walla benim karaciğer ve safra asidim sekerim felan normal kızlar bi kötü kolestrol yüksek ondada az yagli hic tuzsuz yemege calisiyorum 1 haftadir felan. Muhtelen alerji galiba
Semam Kubra_s Valla insAllah değildir resmen eziyet insana ya 🙄🙄 Düş hafifletiyo bi süre ama sonra yine başlıyo eger alerjik bisey değilse 😐
Semam Kubra_s Dayanabiliyosan gec değil canim niye geç olsunn ama daha erken istersen sağlık ocaklarida yapiyo enzimlerle alakalı tahlili 😐
Kubra_s Semam yavrum için sıkıntı olmasında hafifledi zaten çok şükür ayaklarımda var biraz bide arada elimde