Fatovebebegi Merhaba güzel hamis arkadaşlarım tuzla tip a gideniniz varmi memnun kaldınız mi Doğum ücreti be kadar bu hafta gidicem de hastaneye
Deleted5544 ben daha önce gittim hiç memnun kalmadım. doktorlar azarlar gibi konusuyo. pendik medipolü tavsiye ederim cihazları cok iyi, her muayenede renkli fotoğraf veriyorlar ve en az 20 dk sürüyor muayenem