annee27 Ben 2 sene önce aldım. Oğlum 23 aylık hala kullanıyoruz. 800 TL’ye almıştım sanırım. Şubat indirimi vardı. Şimdi baya bir pahalanmış ama biz çok memnun kaldık. İkinci bebeğime hamileyim yine onu kullanacağız. Pusetini 7 ay kadar kullandık sanırım , daha sonra oto koltuğuna geçmiştik. Onda da joie tercih ettik.