Zsnbr Adet günümde test yapmıştım çok silik çıkmıştı bugün 3 günü adetimin tekrar yaptm az önce Böyle çıktı https://imgyukle.com/i/r5Qlmy https://imgyukle.com/i/r5Qt4M ne zaman kan veriyim bilmiyorum ya geç tiroid hastasıyım hemde oruç tutuyorum kaç gündür hc belirtim yok diye. Bide keseyi görmek istiyorum direk sürekli gidince strese giriyorum kaçıncı haftada görünür
zeyzey95 Zsnbr 2 kere beta için git düzenli artmış mı diye sonra son adet tarihine göre hesapla 6 yada 7 haftada git canım bekleyebilirsen 😂 ben 6+5 de gittim kalp atışı görünmedi bir hafta sonra gel dedi ben bekleyemezdim alttan baktırdım kalp atışını gördüm 🥰
Ebrdef Zsnbr 5+4 günlükken gittim direkt keseyi gördük, salgından dolayı kan vermeye gidemedim betaya hiç bakılmadı yani.. şimdi 6+5 oldum kesenin içinde bebegide gördük
Tuqceee33 Zsnbr hayırlı olsun canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah🌸❤️ Rabbim isteyen herkese nasip etsin bu mübarek günde🤲🏻
Mervegcl Zsnbr sağlık ocağında bi kan ver değerini öğren kaç haftalık olduğunu az çok kestirirsin zaten ben 6.haftasında gittim doktora keseyi gördüm
Zynbgvn Hayırlı olsun 🥰 iki hafta sonra gidebilirsiniz yada 10 gün sonra , kalp atışını da duyarsınız gittiğinizde , tabi kanamanız yada baska bir şey olmadigi sürece 🍇
Zsnbr zeyzey95 ay darısı başıma inşallah ya bn işk gebeliğimde 10. Haftaya kadar duymadm snra kürtaj oldm bu defa öyle erken erken gitmek istemiyorm dedgn gibi 2 hafta snra giderm
Ebrdef zeyzey95 bende adet tarihime göre 6+5 im ama dün lekelenmem oldu doktora gittim ultrason 6+1 verdi bebegi gördük kalp atışı alamadık vajinalde bakmadı :( biraz kafama taktım, gerçi ilk gebeliğimde 7. Haftada duydum ama insan yinede kafasına takıyor
Zsnbr Tuqceee33 canım gidm bi kan vereyim şimdiden dedm çıktım acile gidecem inşallah yaparlar en azından ptesi gittiğimde değer yükselmiş mi diye bakılır
Zsnbr Mervegcl acile gittim smdi kan verdm bakalm ne çıkacak sonuç ona göre daha dediğin gibi kese icin giderm
gamzekilicalp Zsnbr değeriniz gayet iyi moralinizi bozmayın ben 4 haftada 54 çıkmıştı değerim 4+6da 2500 olmuştu hemen kese göründü 6+3 gibi kalbini duyduk yani pozitif düşün ben 2 kez düşük yaptım ve aşırı korkarak gittim kontrollerime şimdi şükür 10 haftayı cevirdim
Zsnbr Mervegcl acil doktoru ya o yüzden cok bilgilendirmedi 300 dedi işte pazar günü 600 olmadı salı 1200 1800e kdar gel 2 günde bir dedi ama bn gitmem tabi ptesi bi kerede kendi doktoruma gidecem