eylemc Lansinoh tekli elektrikli göğüs pompasını kullanıyorum. Ben hiç araştırmamıştım ama hep karşıma lansinoh çıkıyordu ve instagramda da takip ettiğim biri bikaç senedir kullandığını ve en iyisinin bu olduğunu söylemişti. Ben ilk başta weewell Manuel pompa aldım. Ama işe yaramadı, bebeğim küvözde şuan ve süt götürmem gerekiyor. Tutuşu vakumu çok iyi ben memnunum ama kiwi de nasıldır bilemedim yorumlarından yola çıkarak Bi araştırın isterseniz fiyatı uygun ama genelde uygun fiyatlı ürünler iyi çıkmıyo Malesef. Rabbim sağlıkla kavuştursun inşallah bebeğinize 🤲🏻