[bilinmeyen] ben çok günde 2 tane magnezyum içiyordum. Devlet takımıydım şimdi doktor degistirdim özele geçmek zorunda kaldık pandemi dolayısıyla bahane bulan boş hastanede kimse yokken beni yarim saat beklettiler. Doktorum magnezyum içme yürü şeker tuz hamur işi yok dedi hepsini yok edemedim ama yürüyorum bol bol inan ağrı filan kalmadı. Com rahatlasın.az az kramp kas krampları var o da olsun artik