Artık büyüdüler ve çok rahat hareket edemiyorlar. Karnımız eskisinden dar geliyor. Bende 33 haftalık hamileyim. Hareketlerini bazen daha sert bazen daha sakin hissediyorum. Hareketini hissedince tamam iyi sorun yok diyorum. Çok takılmayın inanın bebekler içeride bizden çok daha rahat ve iyi 😉