bebegim_28 Minikmucizem3 kahve çay görmek bile istemiyorum yaa 😞😞 çay içmeyi özlüyorum ama çayın kokusu bile beni kötü yapıyor 🥴
Tatlisannedilekk Minikmucizem3 kola içmiyorum bir yudum alınca şişeyi bitiresim geliyor🤭 cnm asitli birşeyler isterse sade maden suyu içiyorum, hergün 1fincan sade türk kahvesi içiyorum
Yaman Minikmucizem3 cay ya sabah ya aksam iciyorum kahve gunde bazen 2 oluyor ama asitli icecek icmiyorum onun yerine komposto iciyorum
Mom9272 bebegim_28 insan en sevdği şeylerden tiksiniyor valla günde kaç kere kahve içerdim bu dönemde kendilerni göresim yok🙈
bebegim_28 Mom9272 kahve günde 1 defa yetiyordu normalde de ama çay severdim yemeklerin üzerine içmeyi en çok çaya bisküvi batırıp yemeyi özledim😂😂
semdem1 7 ayda 3-4 kere türk kahvesi (az telveli) 1 kere de kola içtim oda canım çektiği için normalde kahve düşkünüyümdür ama zararlı olduğu için tüketmiyorum. Çayı bile günde 2 bardaktan fazla içmiyorum içtiğim çayda su gibi 🙈😂
bebegim_28 Mom9272 ya böyle sıcak bişeyler içmeyi özledim bi ara günde 1 fincan kuşburnu içerdim soğudum ondan
Mom9272 Eemmyy ya yemediğin şeyleri yiyp çok sevdiğin şeyleri yıyemıyosun ne garip şey bu hormonlar 😂
1Anne_ Minikmucizem3 kolayı tuketiyorm canım istedikçe tutamıyorum kendimi kahve hiç içmedim 😝🤢sevmiyorum
Minnaksever Minikmucizem3 35 haftalık oldum artık günde bi fincan türk kahvesi 1 de çay içiyorum 3 gün önce de ilk defa kola içtim ama gözüm filtre kahvede 😁 ilk zamanlarımda haftada bir kahve içiyodum günde 200mg kafeini asmadikca sorun olmaz