Lfsfn Yrnkrm ben henüz almadım ama 36. Haftaya gşrince alacağım. Nisanda doğum yaoan3bir arkadaşım owli korse almış. Şimdilik memnun. Bende ondan almayı düşünüyorum.
Dua38 Yrnkrm 10 gün önce sezaryen ile doğum yaptım ama korse takmaya cesaret edemiyorum 🙄 2. Bebeğimde taktım ağrım olmuştu bunda takmadım henüz