Kizlar 35 den beri cocugum catima girmisti asagida cok baskilar var asagida sagli sollu ortali cekilemeler kasilmalar bazen sol karnimin bazen sag karnimin sertlesmesi oglumun tek tarafa toplanmasi olaylarini yasiyorum hareketlerini kontrol ediyorm eskisi gibi ban ban olmasada yilan gibi suzüluslerini vs sini hickiriklarini hissediyorum.. Sezeryan istiyorm ilk cocuk diye doktor israrla normal diyor 🤦♀️ Bugun 39.haftada 2 cm aciklikla eve gonderilen bir hamilenin bebeginin kalbinin durdugunu ogrendim kafam iyice gitti.Doktorm beni neden bekletiyor neden gun vermiyor neden israrla normal dogum diyor pihtilasma igneside kullaniyorm gecen hafta birak dedi korkumdan birakmadim kullanmaya devam ediyorum napim ben ya 🤦♀️🤦♀️