Kızlar ben kendi hesabıma göre 36+2 ama doktor bir hafta önde hesapladı . Pazartesi günü kontrolüm var doktor sizce gün verir mi? Bu arada kasık bel ve bacak ağrım var şiddetli değil ama sürekli ve rahatsız edici korkuyorum sezaryen olacağım için erken olur diye benim gibi olan var mı ? Sizde durumlar nasıl ?🤔