Şimdi ben şuanda 35 haftalık hamileyim ve 32. Haftamdan sonra bende idrar kaçırma sorunu olmaya başladı ilk başlarda çok azdı ama bu aralar çok artmaya başladı . Böyle gece yatınca geliyor ben hissetmiyorum sabah çamaşırım ıslak oluyor.. ve bazende yani çoğu zaman ayağa kalktığım anda geliyor neden olabilir sizce bir çözümü var mı? Yada erken doğum belirtisi falan mı? 🥺🥺🥺 çoğu kişi bebek baskı yaptığı için dedi ama sadece o mu?