Zelss 4gun önce doğum yaptım bebeğim ememiyor göğsümü aşırı şiştiler ağrıyor sagmaya çalışıyorum tam boşalmıyor yine ayni ne yapcm ben yardım edin ne olur
CananAkdag Zelss masaj yaptın mı gögüsüne masaj yapmak iyi oluyormuş birde ucu yara olduysa kremler var lansiloh aldım ben eğer yoksa zeytinyağı canım
Yakamoz__gul Zelss sıcak su torbası gibi bişey koymayı deneyebilirsin kanallar tikanmistir belki. yoksa sıcak havluda iş görür
eymenhumeyra Zelss kucuk oldugu icin tam ememiyodur annesi yorulur zaten cabucak sen sicak havlu koy masaj yap yavas yavas birde kendin sagmaya calis azda olsa benimde geldi basima oyle atlattim sonra zaten alisinca rahatlarsin
Damla0909 canım happy kids indir oradaki annelere sor. burda çoğu yeni anne olacak bilemeyebiliriz. Orada tecrübeli annelerden daha iyi bilgi alırsın 🌸 İnşallah bebeğin kısa zamanda emer 🙏