Doktorun birşey demeden ilaç içme . Sen hafif bi ilaç olsada kaldırabilirmisin kaldıramazmısın bilemeyiz o yüzden sabret benimde aynı şekil ağrılar giriyor ama sabretmeye çalışıyorum yatıp uyumaya çalışıyorum asla ilaç kullanmıyorum herşey bebeklerimiz için o yüzden hafifte olsa ilaç içme zarar vermez deme daha minicik şeyler onlar iyi gelmez belki bilemezsin bebeklere zarar da verebilir .